sâmbătă, 30 mai 2009

La un pas de impas!

Am ajuns la 4 mese pe zi:

ora 10 - Fructe (mar sau banana sau piersica) crude pasate
ora 13 - Legume cu carne (pui, vita, ficat) sau ou prin rotatie
ora 17 - Un iaurt Danone natural de 140 g
ora 20 - cereale de la Humana

Se pare totusi ca nu e de ajuns pentru micul meu razboinic. Ar trebui sa mai inventez ceva...dar ce?

O budincuta...o prajitura...

Azi incerc asta:
"Turta de cartofi
200 g cartofi
2 linguri lapte praf pt sugari
1 ou doar galbenusul
unt cat o nuca
sare
Preparati un pireu de cartofi. Incorporati in pireu doua linguri lapte si galbenusul. Dati amestecului forma unei turte. Desenati cu cutitul un model frumos.
Ungeti cu galbenus de ou, presarati cu bucatele de unt. Rumeniti 15 minute in cuptorul cald."


Am s-o inghesui ca un desert dupa supa de vitel cu brocoli (care e chiar acum pe foc)

Daca mai aveti sugestii...nu va sfiiti!

4 comentarii:

  1. mese de lapte nu mai are?
    Fructele poti sa le mai combini cu biscuiti sau cereale. Iaurtul de asemenea poate fi combinat cu branzica sau cereale. Eu nu le prea dau iaurt sau cereale simple, doar in combinatii cu altceva! Poti sa-i faci o mamaliguta cu branzica si putin unt, gris cu lapte, orez cu lapte. Iar turta cu cartofi suna tare bine!mmm
    Mai vorbim si-ti mai dau idei!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mese de lapte??? ziua aprox 3-4 iar noaptea 2-3-4....dupa cum se trezeste. mai am putin si fug de acasa....cred ca si vaca Fulga are mai multe pauze ca mine. si eu care vroiam sa ajung sa ii dau san doar dimineata si seara!
    ma gandesc serios sa il bag si pe lapte praf ca nu mai fac fata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te roooog, nu Danone! Cat o fi el de natural are si aditivi introdusi in el - pentru consistenta, pentru conservare, etc. Si e cam devreme pentru aditivi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat mai multe iaurturi Danone este singurul care ii place asa ca .... n-am ce sa ii fac!

    RăspundețiȘtergere