duminică, 27 septembrie 2009

Salau adormit intre legume


Dupa parerea mea pestele este carnea cea mai sanatoasa...nici acum nu stiu de ce se introduce printre ultimele alimente in diversificarea alimentatiei.

Am gasit la pescarie salau frumos si am luat 2 pestalai ca sa manance toata familia. L-am preparat simplu si sanatos ca sa fie bun in primul rand pentru Vlad.

Iata deci pasii mei:

1. Curatarea solzilor, a maruntaielor si decapitarea monstrilor. (daca bucataria voastra va fi plina de solzi, lasati-i sa se usuce ca se matura usor.)
2. Sarare si plasarea exemplarelor intr-o tava cu apa direct pe aragaz (sa ii termin mai repede)
3. Taiate rondele, cubulete, solzisori am adaugat tot pe aragaz legumele (1 ceapa mica,3 morcovi mari, 2 dovlecei mici si 2 cartofi potriviti) + ingredientul SECRET 1 foaie de dafin.
4. Dupa 20 de minute cand aromele s-au imprietenit si au inceput sa schimbe impresii am bagat tava in cuptor sa aiba parte si de un pic de intimitate.
5. Dupa inca 20 de minute totul era gata am stors o jumatate de lamaie si am plasat totul pe farfurii.

Cu maxima atentie am ales cateva bucatele de carne pentru Vlad (cam multe oase au avut pestisorii astia) si le-am pasat impreuna cu legumele. Succesul a fost extraordinar!

Cateva detalii despre carnea de peste: Pestele este unul dintre cele mai "curate" feluri de alimente.Bogat in proteine, cu un continut scazut de grasimi, carnea de peste reprezinta o sursa excelenta de acizi grasi de tipul omega3.Cele mai sanatoase feluri in care se poate gati carnea de peste sunt la cuptor, la gratar sau abur. Carnea de peste are un bogat continut de fosfor care asigura sanatatea sistemului nervos si a celui osos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu