sâmbătă, 12 septembrie 2009

Nici o saptamana fara peste

De pe la 10 luni am inceput sa ii dau lui Vlad peste. Am inceput cu somon si nu am incercat inca alt tip. Il fierb in apa cu putina sare. Separat fierb legume (cartofi, morcovi, pastarnac, rosie) apoi le amestec in blender. Ii place foarte mult desi este extrem de aromat. Uneori (atunci cand nu uit) pun si zeama de lamaie iese un pic acrisor si pofta este si mai mare. Cumpar de fiecare data rondele de somnon proaspat nu congelat. Daca nu as fi auzit de scandalul cu pangasius i-as fi dat si din ala dar acum pangasius e pe lista neagra!.

Hai sa va arat si o poza desi nu e printre cele mai apetisante ipostaze.



De obicei ii fierb o rondea de somon si ii dau cate o jumate, deci imi ajunge 2 zile. De ceva vreme m-am boierit si nu ii mai gatesc in fiecare zi...asa ca mananca acelasi lucru 2 zile la rand.

Voi cum faceti pestele si ce model cumparati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu