marți, 27 ianuarie 2009

Pentru inceput...


Imi este mult mai usor sa scriu pe blog decat intr-un caiet, asa ca incep un blog destinat diversificarii alimentare a fiului meu, Vlad!

Sper ca la un moment dat va fi de folos si altor mamici in cautare de informatii despre aceasta etapa.

Pe aceasta cale multumesc doamnei dr pediatru Dana Zaciu care ma sfatuieste de cate ori sunt in impas, prietenei mele Alina care mi-a daruit scaunul de masa si multe multe alte accesorii extrem de importante si nu in cele din urma copilului meu, Vlad care este minunat si ma accepta asa cum sunt...

3 comentarii:

  1. Se aproba! Arsenalul este corespunzator!

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde ai luat broscutele care aduna tot? Ca noi avem mare nevoie de ustensile anti-jeg.

    RăspundețiȘtergere
  3. Broscutele sunt de la Ikea. Deocamdata nu le-am folosit, dar nu stiu cat de "anti-jeg" sunt....oricum trebuie spalate dupa fiecare utilizare (eu una mai clatesc castronelul si lingurita si inainte sa ii pun mancarica in ea din cauza fobiei mele cu praful)

    RăspundețiȘtergere