vineri, 30 ianuarie 2009

Poezia din castron sau Ziua 4

Cu ochi verzi de dovlecel
Si nas alb de patrunjel
Gura-i din morcov rotat
Si sprancene - pastarnac
Asta-i supa din castron
Haide s-o mancam cu spor!



Azi am imbunatatit reteta de supa: am pus si un dovlecel si o lingurita de ulei de masline. Pentru ca am un copil mancacios am renuntat la zeama clara din zilele trecute si am pasat legumele. Pofta a fost si mai mare, Vlad a papat 7 lingurite pline, atat a dorit el, si n-am vrut sa il oblig la mai multe mergand pe principiul "mancarea se propune nu se impune"....bineinteles ca am incheiat cu lapticul pretios :)

Ma declar multumita!

2 comentarii:

  1. Bravos natziune!
    Si Philip a mancat astazi ca niciodata. Noi am introdus azi cartoful. Si a mancat un castron de-ala de platic, plin si tot mai deschidea ciocul. Asa ca a primit si supliment. Mi-era apoi ca o sa i se faca rau. Aiurea! Dupa o ora cauta pe sub tricoul meu de mancare.

    RăspundețiȘtergere
  2. He he ...tot sub tricou e papica cea mai buna :)

    Felicitari, Philip!

    RăspundețiȘtergere