sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Legumele pasate din supa sau Ziua 5

Dovlecelul din supa pasata a lui Vladut nu prea reuseste sa se imprieteneasca cu baiatul meu...Vlad cam stramba din nas si dupa 4-5 lingurite de legume pasate nu m-am mai inteles cu el...asa ca dupa a 5-a lingurita am abandonat...poate ar trebui sa am mai multa rabdare?....dar, pe de alta parte, nici nu vreau sa il stresez asa ca mai incercam si maine cu un element nou.

El, saracu dovlecel, contine doar chestii misto: vitamina B9, vitamina A, fosfor, potasiu si chiar magneziu.



Sau poate tot eu sunt de vina ca am intarziat un pic cu "gatitul" supei, copilul era deja flamand si obosit si nu avea chef decat de laptic asa ca nici gand sa ne jucam cu legumele pasate....fie ele cu poezie sau nu!

4 comentarii:

  1. Dar dovlecelul i l-ai dat asa simplu sau l-ai amestecat cu celelalte legume? Si daca nu l-ai amestecat cu morcov si patunjel de ex, de ce nu o faci? Asa sunt sanse mult mai mici sa-i simta gustul.
    Cat priveste foamea, eu il las pe Philip intentionat sa astepte putin, tocmai ca sa-i fie foame si sa pape. Altfel, se joaca cu cele cateva lingurite, scuipa jumatate si gata. Asta a fost!

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur, l-am pus in supa, langa 1 morcov, 1 pastarnac 1 patrunjel + 1 lingurita de ulei de masline si le-am pasat dupa....ba chiar am ales mai mult morcov la capitolul pasat ca sa fie mai aromat....

    dar era cam obosit si nu avea chef nici sa stea in scaunul de masa asa ca nu a cooperat prea mult cu mine... a inceput sa bazaie si sa protesteze asa ca tot la titi a ajuns in cele din urma.

    Stiam ca vor fi si zile din astea asa ca nu ma sperii prea tare...asa e cu diversificarea 2-3 pasi inainte 1 inapoi...

    RăspundețiȘtergere
  3. pai nici n-ai de ce sa te sperii... asta e o zi light, o sa fie altele de o sa iti vina sa pictezi peretii cu mancarea din farfurie...

    totusi, gandeste pozitiv mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot e bine daca sunt 2-3 pasi inainte si unul inapoi. La noi au fost 2-3 pasi inainte si o saptamana inapoi. Acum ne-am revenit. Si sper ca nu mai mergem ca racul de-acum incolo.

    RăspundețiȘtergere