vineri, 13 martie 2009

Care-i primul? Oul sau gaina saptamana 8



Stiti cat inseamna un sfert de galbenus de ou de gaina? Va spun eu 4 grame...incape intr-o lingurita. L-am amestecat cu 66 grame de legume pasate si Vladut a papat tot.

M-am documentat, oul este printre cele mai complexe alimente. Acesta contine energie si bioregulatori, o mare cantitate de minerale (in egala masura calciu si fier), de asemenea, vitaminele A, B1, B2 precum si proteine, acid folic si fosfor.

Pana la introducerea unui intreg galbenus vom urca treptat la jumate de galbenus si 3 sferturi. Nu ii voi da in fiecare zi ci vom face pauza cate o zi alternand o zi supa cu carne, o zi supa cu ou.

P.S. Marturisesc ca eu am "nevroza de cantar"...in general mamicile fara aceasta "afectiune" nu vor masura chiar asa in grame fiecare lingurita de mancare a copilului, mai ales daca puiul este absolut normal si nu are nicio problema.

2 comentarii:

  1. Si noi mancam astazi ou for the very first time. Si peste! Sa vedem cum va reactiona mofturosul meu ...
    Azi am reusit sa-l pacalesc si cu putina banana in mar, portocala si cereale.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am cantarit niciodata mancarea pt fete - sau, ma rog, am cantarit-o doar "din ochi" :).

    RăspundețiȘtergere