marți, 17 martie 2009

Piureul Cot-Codac - Saptamana 8


Cu asa nume de mancarica sa tot infuleci ....

Am pus in el:
- o jumatate de dovlecel
- o mana de fasole verde (inghetata)
- un morcov
- doua fire de ceapa verde (nu a intrat la pasat)
- un sfert de cartof
- un varf de cutit de sare
- cativa stropi de lamaie

Un ou fiert separat de la care am luat doar galbenusul.

A papat Vladut cu mai mare pofta decat alta data aproximativ 130 de grame. Am gustat si eu.....mmm ... absolut groaznic, dar de...gusturile nu se discuta

Aceasta a fost masa de ora 14.30.

La ora 11.30 Vlad a servit nectarina pasata...dar numai asa cat sa murdarim decorul, vreo 40 de grame.

Ma gandesc sa introduc si o a trei-a masa diversificata in jur de ora 19.00-20.00 ceva pe baza de cereale...branzica...iaurt. Nu sunt inca convinsa, oare ar trebui sa astept pana cand mesele de pranz sunt fara lapte?

4 comentarii:

  1. Multumesc Andra pentru coletul virtual cu retete...de acolo m-am inspirat!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu stiam de la pediatru ca lunile 6 & 7 au acelasi numar de mese, respectiv 5. Astfel: 3 mese principale ( ora 6 lapte, ora 14 supa si piure, ora 21 lapte ) si restul de 2 gustari ( ora 10 mar/para/piersica rase cu branzica si un biscuite plus suc fructe si ora 18 iaurt cu biscuite si putine cereale ).
    Si bebele meu e mare la varsta lui (10 kg la 7 luni) dar sigur nu se mai satura cu lapte
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Carmen. Imi e util sfatul asta, o sa incep sa ii dau si eu iaurt simplu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere!
    Andreea, la tine au ajuns?
    Eu i-am diversificat mesele la interval de o luna, n-am tinut cont ca mai suge sau nu.
    Ultima a fost masa de seara, am inceput cu iaurt simplu preparat in casa, pe care nu-l vroia. Am incercat apoi cu kefir preparat in casa, mi-a trimis cineva ciupercute de kefir, nici gand sa manance. I-am cumparat apoi diverse marci marci de iaurt, am ocolit danone, si ne-am stabilit la Campina. Cand nu-i gasesc Campina, merge si Napolact

    RăspundețiȘtergere