duminică, 1 februarie 2009

Elefantii nu au papat deloc, l-au lasat pe Vlad! sau Ziua 6


Azi n-am schimbat nimic din ingredientele supei pasate de legume, singura deosebire fata de zilele trecute a fost ca totul a fost servit "la rece"....Vlad dormea cand a fost supa gata, asa ca pana s-a trezit domnul s-au racit legumele, eu nu le-am mai incalzit...deci, erau la temperatura camerei.

Nu ma gandeam ca asta va fi un atat de mare succes.....n-am mai tinut numaratoarea linguritelor, stiu doar ca la inceput am pus in castronel 4 linguri mari de supa pline cu legume pasate.

.....A, si inca ceva, in timp ce ii dadeam lui Vladut mancam si eu, cu maaare pofta, un mar, cred ca si asta a fost un impuls in plus pt baiatul meu.

Inca o foto graitoare...

4 comentarii:

  1. 1 lingura are cam 20 ml....deci V a papat aproape 80 ml...telul nostru este o cantitate de aproximativ 250 ml la o masa, asta ar fi cam 12-13 linguri mari de supa cu legume pasate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo! Ai vazut mami ca Vlad poate si mai mult? Felicitari!
    Nu pot insa sa nu observ cat de "curat" ati papat si voi ... hehehe

    RăspundețiȘtergere
  3. l-ai bagat si pe el in masina de spalat dupa masa? :)))

    bravo puiule!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La final avea si in par legume pasate...dar nu e nimic, probabil va fi un mare pictor si acum e prima oara cand isi manifesta simtul artistic...

    RăspundețiȘtergere