joi, 26 februarie 2009

Care pe care tot in saptamana 4


Azi Vladut a mancat un mar intreg la pranz (fara cotor si coaja) si 160 gr de legume pasate pe la 17.

Cheia succesului este cu mai multi dinti ascutiti:

1. Sa nu ma las impresionata de lacrimile de crocodil care apar in primele 15 secunde. Daca ma tin tare dispar scancetele si sunt inlocuite chiar de hlizeli haioase.
2. Tot ce e pasat trebuie sa aibe o consistenta mai mult lichida decat solida, dupa modelul piureului de mar din borcanul Nestle
3. Sa am la indemana cantecele pt copii din categoria "Cucule, pasare sura" si "Mos Craciun cu plete dalbe".
4. Foamea e cel mai bun bucatar, intamplator am intarziat cu masa .... mama, mama ce a mai mancat baiatul meu, se bateau turcii la gurita lui!

Maine mai incercam branzica de vaca, poate a 3-a oara e cu noroc. Pana acum a iesit cu scandal mare de fiecare data cand i-am propus-o. Voi cum ati facut cu branzica asta???

10 comentarii:

  1. eu am amestecat-o cu biscuiti sau cu fructe. de una singura e prea fada, nu merge.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am amestecat-o si eu prima oara cu mar, a doua oara cu para si tot n-a vrut-o. Mai perseverez pana la urma tot trebuie s-o accepte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pune-i cantitate mica de tot de branza si mareste-i "doza" zilnic ... Eu de maine ii dau branza si iaurt ... ca am incercat sa-i fac si eu acum 2 zile din lapte Dorna si lamaie si nu s-a branzit deloc deloc deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, cum nu s-a branzit? Eu fac cu lapte ZUZU. Il pun la fiert si cand da in clocot pun cam 1.1/2-2 linguri de zeama de lamaie, imediat se separa branza de zer. Nu-ti fie teama ca iese branza acra...va fi foarte dulce. lamaia ramane in zer. Ar mai fi o metoda cu pastile de calciu lactic dar reteta asta nu o stiu...

    RăspundețiȘtergere
  5. I-am dat amestecata cu fructe o perioada. Apoi nu a mai vrut deloc. A acceptat-o din nou pe la 11 luni, dar branza cu smantana, d-aia Fagaras, nu facuta de mine

    RăspundețiȘtergere
  6. pai cu calciul lactic treaba sta asa 5-6 pastile la 300 de ml de lapte. eu nu am reusit aproape niciodata cu lamaie..

    RăspundețiȘtergere
  7. doamna, scoate finlandeza aia, ca nu pot sa trec de ea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite asa, nu s-a branzit. N-as putea sa-ti spun cum asa. Am pus aproape o jumatate de lamaie ... nu a vrut si pace!
    Astazi am cumparat calciu lactic si maine o sa incerc cu asta.
    Si tot maine incepem sa "confectionam" si iaurt in casa. in care vom pune fructe si cereale pentru inceput.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Bogdana - nu stiu ce e cu finlandeza ca la mine nu apare.

    @ Andreea - Poate nu s-a branzit din cauza laptelui, asta de la Dorna o avea conservanti in el si nu se lasa branzit.

    In sfarsit a mancat si Vladutul meu, ieri, branzica amestecata cu mar....sunt foarte incantata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu fac branzica cu iaurt, mi se pare cea mai buna reteta, ca gust ma refer: jumatate de litru de lapte de 3,5% grasime si cam 100gr iaurt se pun pe foc, iar cand dau in clocot se vede cum se separa branza de zer... mai las putin si e gata. Eu ii dau maxim 2 linguri de branza cu fructele de dimineata sau cu dovleac copt (sau la steamer) sau cu paste si mar copt... spor la mancat piticilor!

    RăspundețiȘtergere