marți, 17 februarie 2009

Vrei sa omori copilul? sau ziua 21

Vlad mananca de 2 zile o masa completa de legume pasate dupa care bea apa si nu mai vrea san.

Am considerat potrivit sa introduc la o alta masa fructele.

Am inceput si eu cu mar copt, dupa sfatul dr. pediatru. Intamplator sotul meu era acasa si a asistat la primele 2 lingurite de mar copt....Vladut, dupa ce s-a strambat ingrozitor la fiecare inghititura a vomitat exact asa cum a inghitit cele 2 lingurite si jumatate de mar. Bineinteles ca reactia sotului meu a fost promta si ferma: "Ce vrei sa omori copilul?" "Nu vezi ca nu ii place?"

Mai incerc si maine cu marul...sper sa scape ....poate nici nu mai vomita!

Oare as putea incerca direct cu mar crud? Sau cu suc?

7 comentarii:

  1. eu iti pun alta intrebare: tu vrei sa il constipi cu orice pret?

    da-i copilului fructul crud, iar ii bagi pe gat fiertura? sa simta si el gustul lui adevarat si sa intre si in el niste vitamine direct de la sursa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu le-am dat mar copt niciodata, nici lui Rayan, nici lui Philip. Le-am dat direct mar crud.
    Rayan a mancat din prima si i-a placut la nebunie, cu Philip m-am cam chinuit. Acum il accepta si el, dar amestecat cu cereale si suc de portocale, dupa cum am mai spus. Recunosc ca de cand am vazut ca mananca in formula asta nici n-am mai incercat sa i-l dau simplu.
    Si eu zic ca nu-i absolut nici o problema sa i-l dai crud. E mult mai gustos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu zic la fel. Merge si crud. Desi mie personal mi se pare mai dulce copt, dar copiii au fiecare gusturile lor

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei se recomandă copt sau fiert pt că e mai ușor de acceptat, totuși mărul e acrișor, deși noi îl considerăm dulce, gusturile copilului sunt mai sensibile. Merge și crud dar nu cred că vei avea mai mare succes. Oricum încearcă. Și perseverează. Cu cereale e mai gustos, poți încerca așa, crud cu cereale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ia cereale de la humana, amesteca-le in loc de apa, cu suc de portocale si adauga mar ras in ele si da-i asa. La noi a fost un real succes.

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti sa-i dai linistita mar crud. Noi mergem pe varianta coapta doar cand au probleme cu stomacelul. Poti combina marul cu branzica calcica.

    RăspundețiȘtergere