luni, 9 februarie 2009

Cartolul bun vs. fasolea e ne-buna sau zilele 13 si 14

Ieri a fost a doua zi de cartof si Vladut a papat aproape 200 ml...i-a placut muuult..a papat tot si nici n-a mai vrut completare de laptic dupa (bineinteles ca in plus pe langa cartof am mai avut morcov, pastarnac, patrunjel si dovlecel) dar cartoful in proportie ceva mai mare.

Azi n-am mai pus cartof insa am introdus fasole verde. Am gasit doar inghetata si am pus in supa asa cat iei in causul palmei...Nu a avut deloc succes...mie una imi placea, dar Vlad....greu a papat 100 ml, greu de tot. Poate maine sa il inspire mai mult...

Azi am incercat sa ii dau si apa sa bea, dar s-a strambat rau de tot parca i-as fi dat lamaie...oare ar fi mai bine sa incerc cu ceai???

4 comentarii:

  1. Poti sa incepi sa-i dai suc de portocala, diluat cu apa. La noi e exact pe dos: daca vede apa intra in fibrilatii, ar bea un biberon fara sa respire, in schimb sucuri de fructe niet. Asa ca am facut o ghidusie ... i-am diluat sucul de portocale cu apa plata. Si mama, mama ce bun a fost. E adevarat ca apa era in proportie covarsitoare, dar a fost un inceput. Incet incet marim cantitatea de suc pana renuntam la apa complet. Dar vom bea si apa din cand in cand. Dupa mese de ex.

    RăspundețiȘtergere
  2. andreea, dar de ce sa renuntati la apa? e foarte bine ca bea apa!

    asta si spuneam cred ca in postul anterior, ca fii-mea bea vara si un litru jumate de papa pe zi (are si trei ani, recunosc), si se vede asta din plin...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai n-am zis sa renunte la apa. Nici noi n-am renuntat. Ba din contra. Spuneam doar s-o amestece cu suc, poate asa ii place si-o bea. Asta pana s-o obisnui. Adica e de preferat decat ceai zic eu.
    Eu ii dau lui Philip apa zilnic si-i place tare mult. Dar am interes sa bea si suc de fructe si pt ca sucurile nu-i plac, le combin cu apa. Dar apa-i apa si ii dau sa bea.
    Am scris eu aiurea si nu s-a inteles.

    RăspundețiȘtergere
  4. @G Poate nu ii este sete...Eu i-am dat Evei apa, pentru prima oara, cand avea vreo 6 luni, dar era cald afara. A fost succes total. Ceai nu i-am decat de cateva ori cand a fost bolnava, suc nu vrea deloc

    RăspundețiȘtergere