vineri, 6 februarie 2009

Suntem prieteni si cu ardeiul sau zilele 10 si 11

Pe Vlad nu il mai deranjeaza aroma amaruie a ardeiului...desi l-am despielitat el tot amar a ramas...in urmatoarea zi am pus un gogosar rosu si grasan cu tot cu pielita. Efectul este garantat! Am ajuns la 140 ml...cam atat cred eu ca sunt in 7 linguri mari de supa. Ieri dupa ce a mancat nu a mai vrut laptic...e prima oara...

Azi in ziua a 12-a testam cartoful, sper ca nu vor fi probleme. Ii propun lui Vlad un 160 ml sa vedem daca face fata :)

In ritmul asta ne vom incadra cu succes in schema si de saptamana viitoare incepem sa papam FRUCTEEEEEE!!!

5 comentarii:

  1. eu zic ca face fata :))) cu ardeii astia, nici nu stii ce nimeresti... eram cea mai fericita toamna, ca ii faceam numai cu gogosari... si reteta de ardei umpluti tot cu gogosari era..

    cu caca cum e treaba? e ok, nu?

    cand ii bagi carnita? sare i-ai pus?

    RăspundețiȘtergere
  2. KK e ok...culoarea e mai misto, bate in portocaliu de la morcov iar consistenta seamana cu piureul...ceva mai lipicios. De vreo saptamana are ora fixa...cand bate ceasul ora 12, are si Vlad scutecul plin plin plin de KK

    Carnita vine dupa fructe, dupa branzica de vaci si dupa ou...in schema mea e printre ultimele alimente. Oricum avand in vedere ca puii sunt crescuti cu hormoni si vitele cu antibiotice nici nu prea imi pare rau ca e la sfarsit in schema de diversificare.

    Sare cica pot sa ii bag odata ce face cunostiinta cu toate legumele asa cat sa dea un gust mancarii...cat iei intre doua degete, dar nici cu sarea nu ma grabesc ca ii va solicita rinichii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce va uram succes la fructe! Poate la voi o sa functioneze. Va tinem pumnii. Philip nici acum nu mananca fructele ca atare, ci numai amestecate cu cereale de la humana (fructe insemnand doar mar ras si suc de portocale). Banana este cumplita! La fel si para! Altceva nici n-am mai incercat deocamdata ca ma lasa nervii.
    Cartoful le place de obicei, asa ca nu ai de ce sa te sperii. Asteptam sa ne spui cum a fost.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ bogdana: mie mi s-a spus sa nu pun sare deloc in mancare. Pana la 1 an.
    Aceeasi interdictie am primit-o si pt zahar.
    La fel a fost si la Rayan.
    La voi e altfel?

    RăspundețiȘtergere
  5. andreea, eu i-am pus cate un pic de pe la sase luni... si nu am avut probleme... cred ca asta a stimulat-o sa bea si apa, pentru ca pana la sase luni nu mi-a baut nici un lichid in afara dse laptele meu (nici ceai, nimic!)
    ma cam exaspera! acum, vara bea si un litru jumate de apa pe zi, in afara de sucul de portocale/mandarine/etc si de lapte...
    deci pt noi a fost benefica... si la punga usturatoare ca am si eu fixurile mele si ii iau numai voslauer baby :)))

    RăspundețiȘtergere