luni, 2 februarie 2009

Victime colaterale - peretii sau Ziua 7

Dupa proverbul "Pofta vine mancand" Vladul meu a papat astazi aproape pe nerasuflate 100 ml de legume pasate. E drept ca o mica parte a fost intinsa cu mare arta pe masa, pe hainele lui si ale mele si printr-o fulgeratoare miscare chiar pe perete.

Maine trebuie sa introducem ceva nou in meniu..ardei gras sau poate fasole verde...sau....cine stie ce ne rezerva viitorul?

Aici se incheie prima saptamana de diversificare...ne asteapta multe surprize de acum inainte.

5 comentarii:

  1. Ei, uite pe asta cu peretzii n-am experimentat-o inca! Si ar fi si nasol s-o fac intrucat noi mancam deocamdata in living.
    Ce-mi place ca sunt vreo 4-5 bloguri in care se scrie deocamdata despre acelasi lucru si anume despre primii pasi in diversificare. Sunt lucruri care "ma doare" si pe mine si pot compara, ma pot bucura ca nu-s singura ... imi da asa, un feeling special. Asadar va multumesc, tie si lui Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, si am uitat: vrem pozele cu peretii pictati!Dovada!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mai, comoara de baiat! a mai si supt dupa?
    ne-a facut mare placere sa citim depre prima saptamana de diversificare! le asteptam cu nerabdare pe urmatoarele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu când Anna mi-a pictat pereții sau podelele sau părul, mi-am spus resemnată "bine că mănâncă!", având experiența negativă anterioară cu Maria.
    Oricum, văd că începe să nu mai fie așa murdăritoare ... dar pașii sunt mititei :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Peretii.... m-am grabit sa ii curat ca morcovul pateaza foarte rau si n-am mai apucat sa le fac poze, asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant.

    La san a mai vrut...doar asa de "kiki de miki de 3 lei ridichi" vreo 3 minute cat sa stie ca e acolo pt el.

    RăspundețiȘtergere