marți, 24 februarie 2009

Chimie in bucatarie! sau Saptamana 4

Deja nu mai numar zilele diversificarii, am trecut la saptamani ca e mai simplu (a se citi "nu mai sunt asa de panicata")

Este momentul sa mai facem un pas, PASUL 3: introducem BRANZICAAAA

Dupa sfatul doamnei dr pediatru Zaciu am pus in aplicare o reteta pt branzica de casa:

Ingrediente:
250 ml lapte de vaca, aproximativ o cana (Fulga, Zuzu, Dorna....orice aveti la indemana)
zeama de lamaie

Mod de preparare:
Se pune laptele la fiert intr-o olicica si cum da in clocot se storc cateva picaturi de lamaie.
Se rosteste "Hocus-Pocus-Branzetus-Preparatus" si gata branzica.
Eu am adunat-o cu o lingurita si am scurs zeama. Mi-au iesit aproximativ 30 de grame de branzica.
Totul a durat 15-20 de minute.

E prima oara cand fac asa ceva si mi se pare chiar distractiv! Am si gustat-o, este foarte buna yummy, yummy!!!

O voi combina cu mar pasat si acesta va fi pranzul pt ora 12 ca mai avem un pranz si la ora 15-16 :)

2 comentarii:

  1. Mmmm, din pacate nu prea a avut succes combinatia asta cu branzica si mar. Daca Vlad a papat ieri un mar intreg, azi, amestecat cu branza abia daca a acceptat un sfert....mai incercam si maine, poate .... poate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac branzica cu calciu lactic. La 1l lapte adauga 7 pastile de calciu lactic. Dupa ce se aduna branzica la suprafata, pun un tifon in strecuratoare si-o las la scurs. Noi o amestecam cu cereale, iaurt, banana sau alte fructe, si chiar cu piureul de legume.

    RăspundețiȘtergere